bir bebek

Posted on 15:16 | By lunawar | In , , , , , ,


we're the bloggers'dan daha önce kaç kez bahsettim bilemiyorum.. onların yaptıkları iş bence muhteşem.. işte bu videoda Becca ve Mark'ın hayatlarının nasıl değiştiğini, nasıl daha da değerlendiğini anbean görebilirsiniz..
her gün milyonlarca bebek dünyaya geliyor.. bu herkes için doğal ve yaşamın döngüsü olsa da bebek sahibi olanlar için hayatlarının tamamen değişmesi, bir daha hiç eskisi gibi olmaması demek.. tüm hatıralar en güzel yanlarıyla hatırlansa da onları canlı tutan bence acı yanlarının da oluşu..
ben birkaç doğuma girip bu mucizeyi yaşamış biri olarak söylüyorum bunu.. hayır bir çocuk sahibi olmak istemiyorum ama bu mucizeyi o gün ve ertesi gün için defalarca kez yaşamaya razı olurdum..
bu videoyu izledim ve insani yanımı bir kenara koyarak şunları söylemek istiyorum..
bu videoları ve fotoğrafları rahatça çekebilme lüksüne sahip fotoğrafçılar var.. evet bu bir lüks..
çocuğunu normal doğumla dünyaya getirme özgürlüğüne sahip anneler var..
üstelik çocuklarını dünyaya getirdiklerinde hemen kucaklarına alabiliyorlar..
üstelik bu şanslı bebekler ölüçülüp biçilirken ailenin bir ferdiyle beraber olabiliyorlar..
izleyin ve siz de sebeplenin..
via; wearethebloggers.. Pin It now!

Comments (0)