best of bathrooms

Posted on 16:10 | By lunawar | In , , , ,

dişi türün bitmez çilesidir ya "genişş geniş bir mutfak", "şööyle gönlüme göre bir banyo".. eh ben de onlardanım tabii ki.. DesingSponge da inat yapar gibi muhteşem banyoları sıralayıp bir best of hazırlamış.. ben de içinden kendi seçtiklerimi paylaşayım.. diğerleri için aşağıdaki linke tık tık.. bakın bakalım, ilham olur, gaz olur..
via; DesingSponge..



siyah beyaz karoları hep sevmişimdir.. hep..


bu kilim ve zemin fikri muhteşem.. duvarlar da bir o kadar.. ama onlar hep temizlik demek!


karoların sevimliliğine bak sen..


siyahın banyoya bu kadar mı yakışır yahu!


işte bu country tarzı tam bana göre..


evet çok bir hoş ama sanki ufak lavabolar bana göre değil..




çok şukela..


duşu ayıran bu paravan çok güzel ama benim aklıma hep temizlik geliyor yahu.. içimize işlemiş.. hayal kuramıyoruz ayol..




bu çirkin duş borusunu o kadar sevdim ki, yağmur duşa tercih edebilirim..


banyonun doğal ışık alıyor olması ne muhteşem bir şey..




ben böyle evin bir köşesinde yalnız başına duran sandalyelere hayranım..




bu duş kabini harika!


banyoyu cam duvarla ayırmak harika bir fikir..


ışık alan banyoların nefis süsü çiçekler..







şişeler kumlar ve bir klozet fotoğrafı ki bir klozet fotoğrafı bu kadar mı şık olur..




benim gibi suratsız uyananlara birinin hatırlatmasında fayda var..


camdan dışarıyı izlerken bir gün geçer..
o armatürler de gözümden kaçmadı hani..




bir de bu armatürler.. 


tabii bunlardan sonra.. şu az yukarıdaki eski duş borusuna yakışmaz mı ki!


bu banyo sadece küvetin yanındaki pencere yüzünden burda.. muhteşem!






sanırım ben alakasız yerlerdeki alakasız eşyaları seviyorum..

Pin It now!

Comments (2)

evet ruhumuza işlemiş; ben de bakarken ilk olarak "temizlik" düşünürüm, mimar olarak utanmam lazım:))) o perdesiz ve kabinsiz küvetler (ki bnde de var bi tane) ve klozet önü güzelim kilimlerin temiz ve güzel kalması için evi bi erkekle paylaşmıyo olman lazım:)))) ilk resimdeki duvarın petrol rengi bence muhteşem bu arada..

zati yoksa ben appacık tutarım ki oraları:)