Starbucks tebeşircileri

Posted on 11:42 | By lunawar | In , , , , , , , ,

elinde kahve fincanıyla sokakta gezmek benim çok öncesinde hayal ettiğim ve mini çapta uyguladığım birşeydi, o yüzden üzgünüm ama Starbucks'ların yaygınlaşmasına en çok sevinenlerden biri ben oldum.. her ne kadar yerel ürünleri destekliyor olsam da:) Starbucksların tebeşirle günün menüsü/yeni ürünleri duyurmasını da ayrıca seviyorum.. Kavacık'taki Starbucks'ımızın böyle bir ablası mevcut (fotoğraflamam lazım sanırım) ama halihazırda dünyanın değişik yerlerinden Starbucks tebeşir işlerini fotoğraflamışlar zaten..

şu yukarıdakiyle neyi satmayı hedefliyorlarsa ondan istiyorum:)

pazar sabahları 5 bardak filtre kahve içtikten sonra ben isimli çalışma..


via; SloganMarket..

Pin It now!

Comments (2)

o kadar kahve içerim hiç böylesine denk gelmemişim ayrıca o arkadaş ne satıyorsa ben de istiyorum aklında olsun :)

valla o arkadaşı ben de çözemedim.. Toxic Art ve Photography yazıyo orda.. bi kaç daha resim var.. ama bilemedim işte:)