böyle koltuk istiyorum..

Posted on 14:57 | By Adsız | In , , , , , ,






bir süredir iyiden iyiye koltukları değiştirmeye karar verdim.. aradığım şey tam da decor8'teki şu koltuklar gibi.. benzer koltuklar ne yazık ki IKEA'da var ancak ben IKEA'da göre göre bıktım o koltuklardan.. şöyle desenli.. bıcır bıcır koltuklar görürseniz haberim olsun.. ha bir de yerden yüksek:) koltuk altına yuvarlanan fındık, fıstık ve üzümlerin etrafında yerleşik yaşama geçen haşeratlardan sakınabilmek için.. Pin It now!

Comments (3)

büyük şehirde yaşamanın enbüyük zorluklarından biri de bu galiba. herşeyi mağazalardan ala ala tek tip evler, dekorasyonlar vs...

küçük yerlerde ise beğeniyorsun modeli, gidiyorsun kumaşçıya, beğendiğin kumaştan kestiriyorsun 35 metre neyse artık. sonra doğru mobilyacıya. bi dakika önce mobilyacıya sonra beraber kumaşçıya :D

açıkçası ben bir dönem o işin de peşine düştüm.. koltukların iskeleti haka sağlamken ve renkleri solmuş iken.. ama kaplama işi artık o kadar pahallanmış ki.. bir de keyfine göre kumaş seçince astarı yüzünü geçiyo..
aslında diyorum ki, IKEA sattığı kumaşların her biriyle sattığı koltukları kaplayabiliyor olsa ne güzel olurdu değil mi?

gardaşın boyasın sana kumaş..