Jared Leto; pink punk hair

Posted on 10:10 | By lunawar | In , , , , , , ,


sizler için yeni olmayabilir ama ben geçenlerde misafir olduğumuz bir evde, o akşam tanıştığım bir grup insanla, muhabbet arkası fon müziği olarak bir müzik kanalını izlerken.. gözü takılan biri "ahaha.. saçlara bak yahu.." demesi üzerine kulak kabartıp, yüzünü tam da seçemediğim adamın kim olduğunu farkedip "huop bu Jared Leto değil mi?" oldum.. zaman girdi unuttum.. şimdi paylaşıyorum.. GökçeKız sen nediyorsun bu işe? Şukela olmuş di mi? **Jared'in saçıyla bu kadar ilgilenmemin sebebi; yıllar önce okuduğum bir röportajında film yapmayı çok sevdiğini ama müzik yapmanın yerinin onda farklı olduğunu söylemesiydir.. tabii o böyle kuru kuru söylememişti.. (ben uyduruk gazeteci olmamak için cümleleri tam hatırlayamadığımdan böyle yazdım.. oldu mu?) o yüzden bu adamın neler yaptığı uzaktan da olsa hep ilgimi çekmiştir.. oldu mu?
Pin It now!

Comments (2)

bu heriften aktör olarak çok hazzetmem.. bu hali daha bi ii olmuş:)

müziğini severis..
oynamasın.. ben de kıl olurum:)