Ginger & Rosa

Posted on 09:00 | By lunawar | In , , , , , , , , , ,



uzun zamandır listemde olan bu filmi festival zamanında izleme şansı yakaladım ki tam bir festival filmiydi kendisi.. (keşke City's de değil de Beyoğlu Sineması'nda izleyebilseydim.. City's nedense hiç yakışmıyor festivale..) Ginger ve Rosa 1960ların Londra'sında doğduklarından beri beraber olan iki çok yakın arkadaşlar.. Zaman değiştikçe, onlar büyüdükçe Rosa ve Ginger her yanlarını saran değişimin önüne geçemezler.. hatta kıyafetlerinden bile anlaşılır bu:) ben filmin renklerinden, konusundan çok etkilendim ama Elle Fanning'in öyle muhteşem bir performansı vardı ki, filmin sonu yaklaştıkça gözyaşlarımı tutamadım:)
festivalde bu hafta gösterimi yok ama bu film gösterime girecek gibi duruyor.. Pin It now!

Comments (0)